Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezky JSTE to napsal:-)

2 1
možnosti

Pěkný článek a výborné téma, takže karmuji.

Ale nezlobte se na mne Kráťo, budu Vám i nadále vykat (už jen proto, že bych si to tykání ani nezapamatoval ;-)), ale zrovna u Vás nemám žádný problém s tím, abyste mi Vy tykal. Neznáme se osobně a nejsme ani kolegové ať už pracovně či společnými zájmy a proto z mé strany zůstávám u vykání.

Například v naší střelecké komunitě je celkem zvykem celkem automaticky tykat, přizpůsobil jsem se, ale stejně mi to občas problém dělá, obzvlášť, když s těmito lidmi komunikuji i na diskuzích iDnes pod mými nebo jejich články ;-)

Ovšem v práci mám kolegu, výborného a neskutečně hodného a činorodého člověka, bývalého letce na stíhačkách, který již oslavil 80 let. Znali jsme se dřív a vždy jsem mu vykal, ale když jsem mu oznámil, že jsme se stali kolegy, tak mi řekl: "Tak ahoj, já jsem Jarda", čímž mne šokoval natolik, že jsem na to tykání přistoupil. Přesto s tím mám u něj dodnes trošku problém, ale vracet to do původních kolejí by bylo trapné. S ostatními kolegy ten problém nemám.

0 0
možnosti
Foto

Když mi někdo vyká, často to na mě působí jako kdyby někdo někomu v dnešní době onikal a já byl ten "onikaný" :-)

0 0
možnosti

Tak vy tvrdíte... tři láhve rumu a potřeba vykat je fuč? Tomu rozumím :-), ale nesouhlasím.

I vykání má svoje kouzlo... Myslím, že jde spíš o vztah, kterej s dotyčným člověkem mám. A forma oslovení může, ale nemusí ten vztah vyjadřovat.

3 0
možnosti
Foto

To šlo o tykání v práci s kolegou. Normálně lidem samozřejmě vykám. V práci však navrhuji tykání (už si to mohu dovolit). Nevím však, co Gurt na to, kdo komu může co navrhovat. Jestli má přednost muž 50 let, nebo žena 20 let. :-)

Také je něco jiného nějaké třeba managerské vztahy a vaření piva.

0 0
možnosti
Foto

Dobře napsáno, Kráťo. A je zajímavý, že tohle vlastně každodenní téma tady zatím nikdo z blogerů před tebou nezvedl (aspoň co si pamatuju). R^:-)

1 0
možnosti

Já jo, kdysi, ale úplně obráceně ;-D

2 0
možnosti

všem tykat si může dovolit jediná osobnost....Jarda jágr

3 0
možnosti

Mám to sice úplně naopak (vykám i dětem od patnácti vejš), ale ty mi, Kráťo, klidně můžeš tykat. Tedy pokud ti nebude vadit, že vám dál budu vykat, aspoň občas v rámci špatné paměti ;-)

1 0
možnosti
Foto

Mohu i vydat směrnici 2/2013 sb. :-)

1 0
možnosti

Celý život spíš vykám, a to i kolegům, či podřízeným, i když vztahy máme velmi dobré. Samozřejmě jsou výjimky. Pořád se řídím tím, že hůř se říká "vy vole" než "ty vole". ;-)

4 0
možnosti
Foto

Mě se zase lépe říká: "Milý pane, jděte k šípku." Ty s nimiž si tykám k šípku neposílám. :-)

0 0
možnosti
Foto

Přeji Vám, každému jednotlivě i kolektivně, krásný den. ;-)

1 0
možnosti

Na téhle diskusi je nejlepší, že radši nikdo s nikým nemluví, aby se nemuseli nějak oslovit ;-D

6 0
možnosti
Foto

To bude tím zavedením jmen, místo nicků. Já provozuji diskuzi a nickům automaticky všichni tykáme, i když víme, o koho jde a při osobním jednání, nebo třeba v e-mailu si vykáme. Když se tam (v té mé diskuzi) podepíše nějaký autor jménem, zase mu všichni automaticky vykají.

V počítačové poradně zase všichni všem tykáme a vykáme pouze opruzovačům, protože si nezaslouží tykat :-)

3 1
možnosti
  • Počet článků 187
  • Celková karma 12,58
  • Průměrná čtenost 1301x
V roce 2003 jsem ohluchl. Nemám v hlavě ta "slyšítka", hlavně ony šneky (cochlea), takže nemohu být ani uživatelem kochleárního implantátu.
Považuji se za srandistu a optimistu. Kromě srandiček jsem také autorem a provozovatelem webu osob se sluchovým postižením
http://www.kochlear.cz
jenž si vybrala Národní knihovna ČR k archivaci jako kvalitní zdroj, který by měl být uchován do budoucna a stát se součástí českého kulturního dědictví, což je pro mě obrovská pocta a mám z toho větší radost, než kdyby mi poslali milion korun.



stránky osob se sluchovým postižením