Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Vrah

30. 10. 2010 0:09
A tuhle znáte?

Jak si pán koupí v drogerii krabičku prezervativů, vyjde před obchod, mrští krabičkou o zem a začne po ní dupat?

Drogista hnut zvědavostí se jde pána zeptat, proč to dělá.

„Takhle jsem před lety skončil s kouřením.“

..

Jinak si myslím, že není třeba nějaké extra znechucení, zkrátka stačí přestat. Já v posledních letech kouřím už jenom v hospodě, když sedím u piva a v té hospodě je zakouřeno (ca. tak jednou za měsíc). Jinak na cigaretu jak je měsíc dlouhý nedostanu chuť, a to jsem kouříval až 15 denně.

0 0
možnosti
  • Počet článků 187
  • Celková karma 12,58
  • Průměrná čtenost 1301x
V roce 2003 jsem ohluchl. Nemám v hlavě ta "slyšítka", hlavně ony šneky (cochlea), takže nemohu být ani uživatelem kochleárního implantátu.
Považuji se za srandistu a optimistu. Kromě srandiček jsem také autorem a provozovatelem webu osob se sluchovým postižením
http://www.kochlear.cz
jenž si vybrala Národní knihovna ČR k archivaci jako kvalitní zdroj, který by měl být uchován do budoucna a stát se součástí českého kulturního dědictví, což je pro mě obrovská pocta a mám z toho větší radost, než kdyby mi poslali milion korun.



stránky osob se sluchovým postižením