Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P80a64v30e15l 37K81u63r52a98l

7. 11. 2012 14:20

Ale je to vlastnost. Jako každá jiná. A jak si ji kdo bude hodnotit to je jeho věc.

0 0
možnosti
Foto

Vlastnost je například krátkozrakost. Pojem "člověk s krátkozrakostí" ani neexistuje.

2 0
možnosti
Foto

Zajímavý článek, děkuji!

Po jazykové stránce úplně nesouhlasím (přece kdo se zamiluje = zamilovaný, kdo zemře = zemřelý, kdo zůstane = pozůstalý, kdo je něčím postižen = postižený), ale lidsky vás velmi chápu R^ I ty obrázky jsou opravdu názorné ;-)

0 0
možnosti
Foto

Aby to tak jazykově bylo, musel by mě někdo (nebo já někoho) postihovat, nebo spíše stíhat, abych byl postižený (zamilovat = zamilovaný). Nejde o slovíčkaření, ale o význam slov..

Něčím postižen - to může být člověk postižen např. zemětřesením. Ale čím je postižen, když neslyší? Přišla na nněj nějaká "sluchomrtvice" či co? Co jej postihlo?

1 0
možnosti
Foto

Trend, ze člověk je na prvnim miste, se prosazuje uz dele. Povedene vysvetleni.

2 0
možnosti
  • Počet článků 187
  • Celková karma 12,58
  • Průměrná čtenost 1301x
V roce 2003 jsem ohluchl. Nemám v hlavě ta "slyšítka", hlavně ony šneky (cochlea), takže nemohu být ani uživatelem kochleárního implantátu.
Považuji se za srandistu a optimistu. Kromě srandiček jsem také autorem a provozovatelem webu osob se sluchovým postižením
http://www.kochlear.cz
jenž si vybrala Národní knihovna ČR k archivaci jako kvalitní zdroj, který by měl být uchován do budoucna a stát se součástí českého kulturního dědictví, což je pro mě obrovská pocta a mám z toho větší radost, než kdyby mi poslali milion korun.



stránky osob se sluchovým postižením