Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Havaj

Stále jsem nevěděl, jak se pozná, že už je člověk bohatý, ale přišel jsem na to půl roku po tom, co jsem dostal nápad vyrábět "Běžný prací prostředek".

Za nekalou soutěž jsem pak vysoudil tolik peněz, že jsem je ani nedokázal spočítat. Ano člověk se stává boháčem ve chvíli, kdy si nedokáže spočítat, kolik peněz vlastně má.

"lnu, nastal čas užívání," řekl jsem si a koupil na Havaji malý útulný domeček. Samozřejmě nic velkého, jenom 300 m2, kde se celé dny příjemně nudím.

Abych tu nudu zahnal, posílám si občas řidiče pro pár děvčat a pro muzikanty do klubu, kam chodím, aby přijeli trochu rozptýlit "starého kocourka", jak mi děvčata říkají. A protože dnes byla nuda k nevydržení, poslal jsem si pro ně už po obědě.

Tyhle Havajanky bych mohl při tanci pozorovat celé věky. Jejich tanec totiž vždycky vypadá, jakoby chtěly pouhým vrtěním zadku setřást sukničku z listí, co mají na sobě jako jednu ze dvou částí oděvu. Ta druhá část jsou spojené kokosové skořápky.  Pokaždé si myslím, že už se jim suknička setřást povede a ony se o to opravdu snaží a kroutí zadky a boky tak, aby se sukničky zbavily co nejrychleji, jenomže ona jim nikdy nesklouzne ani o kousek.

Ležel jsem v hamace, v jedné ruce sklenku whisky a zaposlouchán do hudby, pozoroval jsem dívky, jak střídavě tančí nebo dovádějí v bazénu, přičemž nikdy nezapomněly na to, aby u mě vždy dvě byly a mohly mě ovívat palmovou ratolestí, dolévat sklenku, či něžně houpat.

Když se asi po hodině všechny mé společnice vystřídaly, nabídla se jedna, že mi udělá relaxační masáž, a já jsem samozřejmě neodmítl. Masáž od krásné Havajanky je totiž ta největší slast na světě. Nejdříve mě napadlo,  že  bych při tom mohl nenápadně nakukovat,  jestli se jí někde nerozevřou palmové listy na její sukénce,  nebo se nestane něco se skořápkami,  ale ona mě masírovala tak pěkně, že jsem slastně přivíral oči a představoval si, co by se s ní dalo ještě dělat. A představy to byly dost odvážné,  zejména ve chvílích,  kdy se mě dotýkala vlnka jejích vlasů.

Jenže ještě jsem se v těch představách nedostal ani pod její sukni, když na mě asi něco poznala, přestala s masírováním a obořila se na mě: "Hele, starej, na co myslíš?" "Zapomněla jsi říct Starej kocourku, dokud mne tak neoslovíš, nic ti neprozradím," dělal jsem drahoty. "Já ti dám kocourka, ty starej prasáku! Já tě ochladím, abys neměl roupy!" rozčilovala se a začala na mě lít studenou vodu z nějaké konve.

To už na mě bylo moc. Takhle mi pokazit hezké odpoledne. Otevřel jsem oči, abych jí pořádně' vynadal, ale nedostal jsem ze sebe ani slovo. Byl to opravdu překvapivý konec masáže od krásné Havajanky. Nade mnou totiž stála moje žena se sprchou v ruce a láteřila: "Co tady děláš? Na co jsi zase myslel? Už hodinu se válíš ve vaně a vzdycháš u toho jako někde v sedmém nebi!"

Autor: Ladislav Kratochvíl | pátek 21.8.2015 21:46 | karma článku: 13,62 | přečteno: 307x
  • Další články autora

Ladislav Kratochvíl

Pozor na vedlejší účinky léků

Je až neuvěřitelné, jaké mohou mít léky vedlejší účinky. Přesvědčil jsem se o tom na vlastní kůži. Divím se, že to nebylo uvedeno v obalovém letáku.

27.2.2024 v 7:47 | Karma: 15,26 | Přečteno: 667x | Diskuse| Ostatní

Ladislav Kratochvíl

Jak držet dietu

O dietách už toho bylo napsáno tolik, že by člověk přišel o všechnu svoji hmotnost, než by to všechno přečetl, kdyby celou tu dobu nepozřel ani sousto. A jsme u toho. Neznám nikoho, kdo by vydržel tak dlouho číst.

16.2.2024 v 7:41 | Karma: 9,90 | Přečteno: 284x | Diskuse| Společnost

Ladislav Kratochvíl

„Zakódovaná“ řeč není nic nového

Určitě znáte onen všelijak pozměněný způsob řeči, který často používají politici, mafiáni, policisté ve filmech a další, aby nebyly odhaleny jejich úmysly.

9.11.2023 v 7:52 | Karma: 12,18 | Přečteno: 226x | Diskuse| Společnost

Ladislav Kratochvíl

Nová zcela česká zábavná televizní soutěž „Když hvězdy pracují “

K divácky úspěšné soutěži StarDance chystá televize nový soutěžní pořád. I když je vše v tajnosti, „prosákly“ některé informace, které včera zveřejnil internetový server star-in-action.kec

17.10.2023 v 7:56 | Karma: 13,61 | Přečteno: 644x | Diskuse| Média

Ladislav Kratochvíl

Nedostatečná udržitelnost pivoverzity v České republice má negativní dopad

Neustále se děsně odborně mluví a píše o udržitelnosti bioverzity. A co když se „bio“ nahradí „pivem“?

14.7.2023 v 7:53 | Karma: 10,81 | Přečteno: 296x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

EU se od zemí jako Česko naučila hodně o Kremlu i Putinovi, řekla Leyenová

26. dubna 2024  18:09,  aktualizováno  18:29

Díky hořkým zkušenostem, které mají země ze středu a východu Evropy se Sovětským svazem, se...

Zkusil unést hocha ze školky, vydával se za jeho matku. Mladík dostal rok vězení

26. dubna 2024  18:16

Nejprve telefonicky a poté i osobně se čtyřiadvacetiletý muž snažil vynutit si vydání chlapce z...

Po havárii na koloběžce skončil v řece, bezvládného muže museli oživovat

26. dubna 2024  17:24

Bezvládného muže vytahovali krátce po čtvrteční půlnoci policisté z řeky Svitavy v brněnských...

V bytě mám cizího muže, volal majitel strážníky. Vetřelce našli v posteli s pivem

26. dubna 2024  17:05

Neznámý návštěvník se ve čtvrtek odpoledne objevil muži v bytě na českobudějovickém sídlišti Máj....

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 187
  • Celková karma 12,58
  • Průměrná čtenost 1301x
V roce 2003 jsem ohluchl. Nemám v hlavě ta "slyšítka", hlavně ony šneky (cochlea), takže nemohu být ani uživatelem kochleárního implantátu.
Považuji se za srandistu a optimistu. Kromě srandiček jsem také autorem a provozovatelem webu osob se sluchovým postižením
http://www.kochlear.cz
jenž si vybrala Národní knihovna ČR k archivaci jako kvalitní zdroj, který by měl být uchován do budoucna a stát se součástí českého kulturního dědictví, což je pro mě obrovská pocta a mám z toho větší radost, než kdyby mi poslali milion korun.



stránky osob se sluchovým postižením