Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Typické chování pro lháře. Pokud ho nachytáte při lži, urazí se a přestane se s vámi bavit.

2 0
možnosti
Foto

Prostě to má úplně lidské vlastnosti. :-)

0 0
možnosti
Foto

Většina lidí jsou také jen takové "blbé stroje", které byly něco naučeny a pak to jen vhodně podle situace mechanicky opakují.

1 0
možnosti
LV

Bing vrací většinou odkazy na nějaké vyhledávače. A některé vyhledávače lžou. GPT takové služby ani nenabízí, alespoň ne zdarma. Nevím, jak placené verze. Chtěl jsem také vyhledat něco v okruhu 20 km od města, a rovnou mi to řeklo, že to není připojené k internetu a že to tudíž nemůže zjistit.

0 0
možnosti
Foto

Jo, proto jsem šel na nový Bing. Ten je on-line a běží na něm i novější verze GPT

0 0
možnosti
  • Počet článků 187
  • Celková karma 12,58
  • Průměrná čtenost 1301x
V roce 2003 jsem ohluchl. Nemám v hlavě ta "slyšítka", hlavně ony šneky (cochlea), takže nemohu být ani uživatelem kochleárního implantátu.
Považuji se za srandistu a optimistu. Kromě srandiček jsem také autorem a provozovatelem webu osob se sluchovým postižením
http://www.kochlear.cz
jenž si vybrala Národní knihovna ČR k archivaci jako kvalitní zdroj, který by měl být uchován do budoucna a stát se součástí českého kulturního dědictví, což je pro mě obrovská pocta a mám z toho větší radost, než kdyby mi poslali milion korun.



stránky osob se sluchovým postižením