Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

No, trvalo mně, než jsem si zvykla, ale ještě to jde. Zdravím Vás i další s takovou nevyžádanou muzikou.:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Na druhou stranu lepší, než kdyby to klasicky šumělo/pískalo/atd. To musí být hrozné.

0 0
možnosti
IL

Mám kolegyni, problémy se sluchem má prý už od dětství. Je jí nyní přes padesát a nosí sluchátka. Občas je musí vyndavat, protože jí z nich bolí hlava a raději nic neslyší.

Maminka má už spoustu let problémy se sluchem, ale odmítá jakékoliv sluchátka. Neumí si je seřídit a tím pádem jí dělají neplechu.

Nevím, jestli mám tinnitus, ale na šumění v uších jsem v noci vyzrála tím, že si dávám do uší špunty. Pokud pořádně uši utěsním, tak šumění odezní a já konečně "slyším" ticho a můžu usnout.

0 0
možnosti
Foto

Sluchadla seřizuje odborný servis. Nějaká ta "zázračná" za 1500 Kč, sluch jen poškodí.

„Tak jsem si koupil na inzerát na internetu naslouchátko, se zázračnou technologií digitálních naslouchátek z Tchaj-wanu a bylo ve slevě jen za 1 590 korun,“ chlubí se senior druhému na lavičce v parku.

„Jsem z něj úplně nadšenej. Už jsem hodně špatně slyšel, nevěděl, co kdo říká a napůl odezíral. Teď slyším zase bzučet mouchy.“

„A kolik že stálo?“

Majitel zázračného sluchadla se podívá na hodinky a řekne: „třičtvrtě na dvě.“

http://kochlear.cz/index.php?text=399-levna-naslouchatka-mohou-sluch-jeste-vic-poskodit

0 0
možnosti
LJ

Tinnitus je u mne syčení, někdy vyšší někdy nižší frekvence, někdy silnější, někdy slabší. Už více jak 20 let. V naší rodině je bohužel dosti časté: otec, strýc, dva bratranci. neteř, synovec to taky mají. Každý jsme to zkoušeli léčit, nikdo nebyl úspěšný. Já mám naslouchadla, hodně mi pomohla, s většinou lidí se domlouvám bez potíží.

0 0
možnosti
Foto

Já nemám vůbec nic, jsem úplně hluchý a také se domlouvámn zcela bez problémů. Buď přes aplikaci eScribeDroid, nebo přes "Okamžitý přepis" od Google.

0 0
možnosti
Foto

Tinnitus má u mě velký repertoár. Někdy je to potichu, jindy jako celý orchestr v plném nasazení.

0 0
možnosti
Foto

To je jako u nás doma. Jen mě ženakdyž usnu u televize nevzbudí a jen vypne televizi. 😁

0 0
možnosti
  • Počet článků 187
  • Celková karma 12,58
  • Průměrná čtenost 1301x
V roce 2003 jsem ohluchl. Nemám v hlavě ta "slyšítka", hlavně ony šneky (cochlea), takže nemohu být ani uživatelem kochleárního implantátu.
Považuji se za srandistu a optimistu. Kromě srandiček jsem také autorem a provozovatelem webu osob se sluchovým postižením
http://www.kochlear.cz
jenž si vybrala Národní knihovna ČR k archivaci jako kvalitní zdroj, který by měl být uchován do budoucna a stát se součástí českého kulturního dědictví, což je pro mě obrovská pocta a mám z toho větší radost, než kdyby mi poslali milion korun.



stránky osob se sluchovým postižením