Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"Správné" desatero naleznete na http://www.orbipontes.cz

Vyberte si akci z programu festivalu Týden komunikace osob se sluchovým postižením a můžete si vše vyzkoušet v praxi.

Program festivalu naleznete zde:http://www.orbipontes.cz/program-tkosp-...2014-6875/

Doporučuji odbornou konferenci "Komunikační prostředky osob se sluchovým postižením v praxi", která proběhne ve čtvrtek 25.9.22014 na Magistrátu hl.m. Prahy, Mariánské nám 1 od 13.00 hod.

0 0
možnosti

Překvapilo mne, že znaková řeč se v různých zemích liší.

0 0
možnosti
Foto

Na tom myslím nic překvapivého není. Znakový jazyk se liší třeba i od regionu k regionu, takže je trochu jiný v Plzni, než v Brně (jakési nářečí). Nicméně lze říct, že neslyšící Švéd si lépe porozumí ve znakovém jazyce s neslyšícím Filipíncem, než kdyby slyšeli. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 187
  • Celková karma 12,58
  • Průměrná čtenost 1301x
V roce 2003 jsem ohluchl. Nemám v hlavě ta "slyšítka", hlavně ony šneky (cochlea), takže nemohu být ani uživatelem kochleárního implantátu.
Považuji se za srandistu a optimistu. Kromě srandiček jsem také autorem a provozovatelem webu osob se sluchovým postižením
http://www.kochlear.cz
jenž si vybrala Národní knihovna ČR k archivaci jako kvalitní zdroj, který by měl být uchován do budoucna a stát se součástí českého kulturního dědictví, což je pro mě obrovská pocta a mám z toho větší radost, než kdyby mi poslali milion korun.



stránky osob se sluchovým postižením