Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vážně bych nechtěl omylem zvolit komunistu, jen proto, že jsem si spletl jméno. :-)

1 1
možnosti

Kdyz se nezaujimate o kandidata, nechotte k volbam. Nebo si vemte prekladatele. Ten vam jiste pomuze.

0 0
možnosti

Nevím jak by to fungovalo. Ale proč vymýšlet něco co už funguje ve Velké Británii 300 let? Tam je dejme tomu 200 okrsků a do parlamentu se dostane vítěz. To se kandidát ale musí ohánět aby vyhrál. U nás bych navrhoval max 149 volebních okresů.

1 0
možnosti

V USA je to stejne, jen 226 let. A my se trapime s takovou divocinou!

0 0
možnosti
  • Počet článků 187
  • Celková karma 12,58
  • Průměrná čtenost 1301x
V roce 2003 jsem ohluchl. Nemám v hlavě ta "slyšítka", hlavně ony šneky (cochlea), takže nemohu být ani uživatelem kochleárního implantátu.
Považuji se za srandistu a optimistu. Kromě srandiček jsem také autorem a provozovatelem webu osob se sluchovým postižením
http://www.kochlear.cz
jenž si vybrala Národní knihovna ČR k archivaci jako kvalitní zdroj, který by měl být uchován do budoucna a stát se součástí českého kulturního dědictví, což je pro mě obrovská pocta a mám z toho větší radost, než kdyby mi poslali milion korun.



stránky osob se sluchovým postižením