Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Í

í-mejlka

16. 7. 2012 12:48
Špatná nálada - lituju.

Bůh vám to požehnej, je vám přáno. Nutně jsem takovou optimistickou zprávu potřebovala; minulý týden jsem na dveřích oblíbené prodejny studovala nápis, že je od-do z důvodů dovolené zavřeno, a vytrhlo mě z toho zařvání do ucha:"Bůůůů - ty krávo, aspoň poděkovat bys mohla - dyť ti tady už dvakrát řikám, že maj zavřeno!" Tak nevím - neměli bychom my, špatně slyšící - hodně špatně slyšící a neslyšící nosit nějaké poznávací znamení, třeba nějaký znak na kabátě - no, třeba žlutou hvězdu (to je takové výrazné), aby bylo jasné, že neslyšíme? Prostě něco, jako jsou černé brýle, bílá hůl a vodicí pes pro zrakově postižené?

0 0
možnosti
LK

lkrata

16. 7. 2012 13:02
Re: Špatná nálada - lituju.

Já už o něčem takovém někde psal, rovněž to bylo různě navrhováno a bylo by to právě jako ta žlutá hvězda (kdyby to bylo povinné). Potíž je v tom, že neslyšení není nijak vidět, narozdíl od vozíku/holí/brýlí. Avšak nikomu nic nebrání, nosit něco dobrovolně. Já nosím takovou placku s přeškrtnutým uchem. Ve výrobě je i triko s nápisem: "Neslyším a komunikuji česky." To však není vidět zezadu a řidič, co na mě usilovně troubí za mými zády, když si to vykračuji po cestě, kde téměř nic nejezdí si musí myslet, že jsem dokonalý ignorant. Až bude mít nějaký slabší nervy, vystoupí a jednu mi vrazí.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 187
  • Celková karma 12,58
  • Průměrná čtenost 1301x
V roce 2003 jsem ohluchl. Nemám v hlavě ta "slyšítka", hlavně ony šneky (cochlea), takže nemohu být ani uživatelem kochleárního implantátu.
Považuji se za srandistu a optimistu. Kromě srandiček jsem také autorem a provozovatelem webu osob se sluchovým postižením
http://www.kochlear.cz
jenž si vybrala Národní knihovna ČR k archivaci jako kvalitní zdroj, který by měl být uchován do budoucna a stát se součástí českého kulturního dědictví, což je pro mě obrovská pocta a mám z toho větší radost, než kdyby mi poslali milion korun.



stránky osob se sluchovým postižením