Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

PájaZítra

31. 10. 2011 0:11
usekávání titulků

tohle zmenšování či přímo i odstraňování titulků dělá jen a pouze za ~~píp~~  *) n@va (a její sestra cinema) a navíc převážně jen u filmů/seriálů v primetime, v pozdních hodinách už to nedělají, u jiných stanic na našich 3 multiplexech jsem to nezaznamenal...

štve mě to, protože já třeba v těch titulcích hledám český jména, někdy mě zajímá kdo složil hudbu či od koho jsou použitý písničky, navíc u každýho filmu čekám, jestli po titulcích nebude nějakej dodatek (poprvý jsem takový dodatek zažil u filmu Krotitelé duchů někdy v roce 88 a od tý doby si to hlídám u všeho)

 

 

*) doplň si tu nejsprostší nadávku, jaká tě napadne...

0 0
možnosti

Modrý a zelený blesk

21. 10. 2011 12:15
To záleží na tom,

mají-li k tomu svolení autora, či jeho zástupce, u tiráže nejspíš vydavatele, u filmu distributora.

Vy jste ten vobrázek vzal kde?

0 0
možnosti

lkrata

21. 10. 2011 12:26
Re: To záleží na tom,

Obrázek jsem vyrobil v Photofiltre.

0 0
možnosti

pedr64

21. 10. 2011 11:41
no, to je úlitba zákonu

Tv musí odvysílat i titulky, i když nikoho nezajímají a zabírají drahý vysílací čas.

0 0
možnosti

lkrata

21. 10. 2011 11:44
Re: no, to je úlitba zákonu

A mě zrovna zajímá, kdo třeba dělal scénář k pěknému filmu etc. Nezajímají mě ty jejich kydy, kdo nosil svačinu při natáčení jejich seriálu - a to nezmenší nikdy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 187
  • Celková karma 12,58
  • Průměrná čtenost 1301x
V roce 2003 jsem ohluchl. Nemám v hlavě ta "slyšítka", hlavně ony šneky (cochlea), takže nemohu být ani uživatelem kochleárního implantátu.
Považuji se za srandistu a optimistu. Kromě srandiček jsem také autorem a provozovatelem webu osob se sluchovým postižením
http://www.kochlear.cz
jenž si vybrala Národní knihovna ČR k archivaci jako kvalitní zdroj, který by měl být uchován do budoucna a stát se součástí českého kulturního dědictví, což je pro mě obrovská pocta a mám z toho větší radost, než kdyby mi poslali milion korun.



stránky osob se sluchovým postižením