Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Článek je velice pěkně napsaný. ;-) Jsem ráda, že se akce uskutečnila a online přepis měl úspěch. Doufám, že v budoucnosti takových akcí bude více, nejenom pouze v Praze a neslyšící lidé komunikující v češtině si dodají odvahy, zúčastní se a využijí online simultánní přepis a budou z toho mít prospěch.R^

0 0
možnosti
Foto

Ideální by bylo, kdyby měli na hradech, zámcích, v muzeích atd. (ale i na úřadech) v pokladně tablet (dodal by ho zadarmiko Transkript online), na něm by běžely reklamy (kterými by se to celé zaplatilo) a když by přišel přepisu potřebný návštěvník, tak by mu ho zapůjčili.

Je to ale hlavně o tom, aby lidé ten přepis vyžadovali a bylo vidět, že je potřebný. A kdyby někde ani nevěděli, co to ten přepis je, mohli by jim ukázat např. tento blog.

0 0
možnosti
  • Počet článků 187
  • Celková karma 12,58
  • Průměrná čtenost 1301x
V roce 2003 jsem ohluchl. Nemám v hlavě ta "slyšítka", hlavně ony šneky (cochlea), takže nemohu být ani uživatelem kochleárního implantátu.
Považuji se za srandistu a optimistu. Kromě srandiček jsem také autorem a provozovatelem webu osob se sluchovým postižením
http://www.kochlear.cz
jenž si vybrala Národní knihovna ČR k archivaci jako kvalitní zdroj, který by měl být uchován do budoucna a stát se součástí českého kulturního dědictví, což je pro mě obrovská pocta a mám z toho větší radost, než kdyby mi poslali milion korun.



stránky osob se sluchovým postižením