Nezařazené

Ladislav Kratochvíl

Jak držet dietu

O dietách už toho bylo napsáno tolik, že by člověk přišel o všechnu svoji hmotnost, než by to všechno přečetl, kdyby celou tu dobu nepozřel ani sousto. A jsme u toho. Neznám nikoho, kdo by vydržel tak dlouho číst.

16.2.2024 v 7:41 | Karma článku: 9.52 | Přečteno: 269 | Diskuse

Ladislav Kratochvíl

Akční televizní zpravodajství o orkánu se živými vstupy

19:10:00 Jiří - moderátor ve studiu: „Přes Českou republiku se přehnal orkán Kamila. Jaké škody napáchal a co všechno se stalo, nám řekne Alena, které předávám slovo.“

11.2.2020 v 12:13 | Karma článku: 34.23 | Přečteno: 1944 | Diskuse

Ladislav Kratochvíl

V koordinaci prací je Česká republika světová velmoc

Kdyby mi někdo říkal, že meziměstský autobus jede 50 kilometrovou trasu hodinu a půl, nevěřil bych mu, dokud jsem to nezažil sám.

18.9.2019 v 7:28 | Karma článku: 23.46 | Přečteno: 843 | Diskuse

Ladislav Kratochvíl

Zlatovláska ala steampunk

Steampunk kostýmy a rekvizity, kulomet, piráti z Karibiku a mnoho dalšího se konečně dostalo i do pohádek.

27.12.2016 v 7:50 | Karma článku: 20.43 | Přečteno: 1417 | Diskuse

Ladislav Kratochvíl

Řecko - budoucí brána imigrantů do Evropy

Pokud Evropská unie (včetně ČR) nepomůže Řecku, mnohonásobně se zvýší počet uprchlíků z Afriky. Rovněž ze Sýrie a dalších států, kde je převažujícím náboženstvím islám.

1.7.2015 v 10:08 | Karma článku: 10.47 | Přečteno: 367 | Diskuse

Ladislav Kratochvíl

17. Listopad 89 a dezorientace v Praze

Protože "na venkově" jsme vůbec nevěděli, co se to v té Praze stalo, ačkoli jsme 35 km od ní a Rakovník, kde jsem v té době pracoval, jen o kousek dál, začal jsem od pondělí 20. 11. jezdit po práci "pro informace a také psát dejiny" do Prahy.

17.11.2014 v 1:26 | Karma článku: 13.16 | Přečteno: 498 | Diskuse

Ladislav Kratochvíl

John Castroll - vynález nízkých hrnců

V době, kdy se vařilo v tzv. černé kuchyni nikdo neřešil tvar nádob na vaření. Vařilo se převážně v tom, čemu dnes říkáme kotlík. Avšak když vynalezl Srb Miluta Kamna sporák, nastala přímo revoluce ve vaření a "nechtěným vynálezem" se strefil do vkusu a potřeb potulný kovář a dobrodruh (později úspěšný podnikatel) John Castroll se svými nízkými hrnci.

25.8.2011 v 12:43 | Karma článku: 21.79 | Přečteno: 1821 | Diskuse
Počet článků 187 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1191
V roce 2003 jsem ohluchl. Nemám v hlavě ta "slyšítka", hlavně ony šneky (cochlea), takže nemohu být ani uživatelem kochleárního implantátu. Považuji se za srandistu a optimistu. Kromě srandiček jsem také autorem a provozovatelem webu osob se sluchovým postižením http://www.kochlear.cz jenž si vybrala Národní knihovna ČR k archivaci jako kvalitní zdroj, který by měl být uchován do budoucna a stát se součástí českého kulturního dědictví, což je pro mě obrovská pocta a mám z toho větší radost, než kdyby mi poslali milion korun.

stránky osob se sluchovým postižením
stránky osob se sluchovým postižením