Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kráťo, jsou to bimbasové, zatímco ty jsi frajer. R^

0 0
možnosti
JJ

Tento problém znám také, mám operátora O2 (dřívější Eurotel). Také mne (jako neslyšící osobu) lidé "otravovali" voláním, nechávala jsem to volání bez vyzvednutí. Nereaguji ani na sms, kde vyžadují zavolání na jakoukoliv firmu. Když jsem byla letos na konferenci INSPO, bavila jsem se o tom se zaměstnanci O2, kteří tam měli svou prezentaci. Řekli mi, že mi umožní blokaci takových nabídkových hovorů z jejich strany, jelikož jsem jejich klientem dlouhá léta a tak mi to zařídili. Jinak musím používat tam, kde není e-mailový kontakt, operátora pro neslyšící http://www.o2.cz/osobni/197133-stavajici_zakaznik/198167-specialni_sluzba_pro_neslysici.html a oni vyřídí vzkaz druhé straně. Jinak využívám služby "Napište nám". Je to ale komplikované, rychlejší by byl e-mail pro nás neslyšící osoby. Jsou to zvyky slyšících lidí, kteří si nemohou stále zvyknout, že neslyšící potřebují jiný způsob komunikace. Zajímalo by mne, kdy to všichni ve všech firmách atd. konečně pochopí a vyjdou nám vstříc!

1 0
možnosti
Foto

A na co se jich mám zeptat? Jestli chápou, že když někdo neslyší, nemůže se s nimi bavit po telefonu, ani kdyby volali 100x?

0 0
možnosti
JC

Firma, která uvádí pouze telefonní kontakt, je VŽDY neseriosní a důvodně podezřelá z podvodů.

S takovou firmou je lépe nekontrahovat a vyhnout se jí obloukem. A když už s ní nějakou smlouvu uzavřít chcete, zkuste jí doporučeně napsat na adresu sídla uvedenou v obchodním rejstříku a hned budete vědět, zda to je či není doručitelné a zda tedy vůbec máte šanci domoci se případných práv z porušené smlouvy.

2 0
možnosti

a nemohl jste požádat o mail smskou?:-)

1 0
možnosti
Foto

Ne. Nikomu ho neprozradí, a ta má rozepsaná na obrázku nejde ani odeslat. :-)

0 0
možnosti
Foto

J95a16n 49P66a42v25e27l59k34a

23. 6. 2014 11:24

Stejná SMS jako na obrázku mi od VF taky přišla. Ale volali jen jednou a navíc přišla až 36 hodin po tom volání.

1 0
možnosti
  • Počet článků 187
  • Celková karma 12,58
  • Průměrná čtenost 1301x
V roce 2003 jsem ohluchl. Nemám v hlavě ta "slyšítka", hlavně ony šneky (cochlea), takže nemohu být ani uživatelem kochleárního implantátu.
Považuji se za srandistu a optimistu. Kromě srandiček jsem také autorem a provozovatelem webu osob se sluchovým postižením
http://www.kochlear.cz
jenž si vybrala Národní knihovna ČR k archivaci jako kvalitní zdroj, který by měl být uchován do budoucna a stát se součástí českého kulturního dědictví, což je pro mě obrovská pocta a mám z toho větší radost, než kdyby mi poslali milion korun.



stránky osob se sluchovým postižením