Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdržování a tedy někdy i filmování zranění jsou běžnou součástí taktiky. Takové vhodně načasované ošetřování dokáže vyvést soupeře na chvíli z tempa. :-)

1 0
možnosti
Foto

Jo. Třeba tuhle jak hrála Brazílie 0:0. Kdyby raději změnili taktiku a dali nějaký gól. :-)

1 0
možnosti
Foto

Pokud byste někdy dělal kontaktní sport tak byste věděl, že po středu je bolest maximální a často během chvilky odezní.ten sprej to zachladí-tím utlumí bolest a umožní řádné fungování postiženého místa

Jinak se dá koupit v každé lékarně a stojí kolem 130 K4 není to žádné tajemství

Ostatně pokud si to chcete skusit tak se rozběhněte kopněte vší silou do něčeho tvrdého  třeba holení, postříkéjte si to a pak pochopíte / pokud nechcete kupovat sprej podobně pomáhá např přiložení mražené zeleniny v sáčku/

2 1
možnosti
Foto

V mládí jsem dokonce hrál fotbal. Myslím si, že i tráva je nějaká magnetická. Rozhodně přitahuje víc než nás tenkrát škvára.

2 0
možnosti
Foto

Mám za to, že to netají. Prostě místo zranení ochladí a hráč to klidně dohraje. Bohužel po zápase má lěkař práci aby mu to zranění doopravdy vyléči a hráč tak moh nastoupit do dalšího zápasu.

2 1
možnosti

R^R^R^ hezké.

Taky se mi zdá, že fotbalisti jsou křehčí, než třeba hokejisti.

1 1
možnosti
Foto

A pěkné by to bylo třeba u běhů na lyžích. Brnkli by si o sebe hůlkami a skáceli se na dvě minuty v ukrutných bolestech na zem. Ostatní by zastavili, počkalo by se na lékaře a nosítka...

3 1
možnosti
  • Počet článků 187
  • Celková karma 12,58
  • Průměrná čtenost 1301x
V roce 2003 jsem ohluchl. Nemám v hlavě ta "slyšítka", hlavně ony šneky (cochlea), takže nemohu být ani uživatelem kochleárního implantátu.
Považuji se za srandistu a optimistu. Kromě srandiček jsem také autorem a provozovatelem webu osob se sluchovým postižením
http://www.kochlear.cz
jenž si vybrala Národní knihovna ČR k archivaci jako kvalitní zdroj, který by měl být uchován do budoucna a stát se součástí českého kulturního dědictví, což je pro mě obrovská pocta a mám z toho větší radost, než kdyby mi poslali milion korun.



stránky osob se sluchovým postižením