Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ferdapytlik

1. 1. 2012 14:28
Ta jména máš ňák popletený

0 0
možnosti

broukmravenec

1. 1. 2012 14:29
Re: Ta jména máš ňák popletený

Je úúúúúplně mimo ............ holt brouk pytlík v člověčím provedení ;-D

0 0
možnosti

karel_vvv

1. 1. 2012 14:05
Nenávidím Ferdu Mravence

1. Ten všivák pořád nadšeně pracuje zadarmo. A k tomu trousí příšerné bolševické hlášky.

2. Všechno umí, aniž se něco kdy učil nebo něco zkazil.

3. A ke všemu určitě tajně šoustá Berušku.

Prostě Ferda je ukázkové hovado. :-P

0 0
možnosti

lkrata

1. 1. 2012 15:50
Re: Nenávidím Ferdu Mravence

Já mám jiný názor.

Mě to spíše přijde takové "prvorepublikové", než bolševické. Ostatně Ferda byl poprvé publikován někdy okolo 1940.

Ano,pro někoho může být nepředsavitelné, dělat něco zadarmo. Avšak spousta lidí, něco zadarmo dělá. Já třeba http://www.kochlear.cz a spoustu dalšího (a také se nedá nikde dočíst, kde a jak jsem se to učil). S beruškou nic nemá, když ho práskla a zavřeli ho. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 187
  • Celková karma 12,58
  • Průměrná čtenost 1301x
V roce 2003 jsem ohluchl. Nemám v hlavě ta "slyšítka", hlavně ony šneky (cochlea), takže nemohu být ani uživatelem kochleárního implantátu.
Považuji se za srandistu a optimistu. Kromě srandiček jsem také autorem a provozovatelem webu osob se sluchovým postižením
http://www.kochlear.cz
jenž si vybrala Národní knihovna ČR k archivaci jako kvalitní zdroj, který by měl být uchován do budoucna a stát se součástí českého kulturního dědictví, což je pro mě obrovská pocta a mám z toho větší radost, než kdyby mi poslali milion korun.



stránky osob se sluchovým postižením