Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

žepré

31. 12. 2011 9:04
Pěkně sepsaný,

a pro mě s novou informací - teda o té hymně národa vyvoleného. Ještě by to chtělo doplnit, jak se mu tam vetřela ta harfa, třeba že u ní nédřív usl, než ho děcka zbudily, tak nějak. Odměňuju.

0 0
možnosti

SID09

31. 12. 2011 13:34
Re: Pěkně sepsaný,

Fridrich dostal do rukou dětskou knížku pořekadel a písniček, kterou přepracovával do symfonické básně.  

Pod notičkami byl tex : ....kočka leze dírou pes oknem ....      zeptal se:  Was ist das PES ? Odpověď služky zněla das ist ein Hund a on pořád hafe.  Protože Fridrich měl potíže ze sluchem rozuměl omylem   die Harfe a zakomponal tedy její zvuk  do symfonické básně ( díky omylu ).  !!;-)

1 0
možnosti

Ctitel Giuseppe Verdiho

31. 12. 2011 2:41
.

Četl jsem už hodně stupidností, ale něco tak hloupého najde člověk málokdy.

Je mi jasné, že jste to myslel v legraci, avšak i legrace se dělí na chytré a hloupé. Ta Vaše je vyslkovene trapná.

0 0
možnosti

lkrata

31. 12. 2011 4:27
Re: .

A až někdo sepíše (a budete to číst), jak na Newtona spadlo jablko a vyvodil z toho další práci, vezměte si rovnou nějaké léky. :-)

1 0
možnosti

vladimir.t.gottwald

31. 12. 2011 2:34
Přepůvabné!!!

;o)))

2 0
možnosti

SID09

1. 1. 2012 18:43
Re: Přepůvabné!!!

!!;-)R^

0 0
možnosti

WetSinglet

31. 12. 2011 1:44
:-)

nevím, na kolik to je pravda, ale je to moc pěkná historka....a je pravda, že je hymna izraele podezřele moc vltavě podobná...díky))

1 0
možnosti

Camino.

31. 12. 2011 1:59
Re: :-)

Jste "dobrej"....muzu zkusit na harmoniku? Nekdo u mne nechal a nevim, co s ni.R^ Hodne stesti a snad trochu neco ke slyseni, treba se stane zazrak a nekdo neco vymysli....v tom pristim roce. Budu na vas oblibene blogery vzpominat, mam vas vsechny v jednom mozkovem suplicku, a ve 24.00 zdejsiho casu vam pripiju. Nevim, jestli Katka s Mirkem se zde objevi, tak pro ne take! A sedici, Ivett a vsichni ostatniV

1 0
možnosti
  • Počet článků 187
  • Celková karma 12,58
  • Průměrná čtenost 1301x
V roce 2003 jsem ohluchl. Nemám v hlavě ta "slyšítka", hlavně ony šneky (cochlea), takže nemohu být ani uživatelem kochleárního implantátu.
Považuji se za srandistu a optimistu. Kromě srandiček jsem také autorem a provozovatelem webu osob se sluchovým postižením
http://www.kochlear.cz
jenž si vybrala Národní knihovna ČR k archivaci jako kvalitní zdroj, který by měl být uchován do budoucna a stát se součástí českého kulturního dědictví, což je pro mě obrovská pocta a mám z toho větší radost, než kdyby mi poslali milion korun.



stránky osob se sluchovým postižením