Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

neznámý pachatel

2. 1. 2011 0:00
Převzal to od svého předchůdce

Živě si vzpomínám, že když Václav Havel mohl v listopadu 1989 poprvé vystoupit v televizi, tak se holedbal tím, že svůj projev čte z papíru a nepoužívá čtecí zařízení (které už tehdy existovalo). Dokonce toto zařízení nepřímo označil za podvod na divácích, protože to vypadá, jakoby řečník mluvil spatra. (On krátce před ním vystoupil Urbánek a ten čtecí zařízení použil.) Od té doby, kam až moje paměť sahá, všichni dva naši prezidenti své projevy četli z papíru.

No - a jak ty papíry vypadají, na tom snad až zase tolik nezáleží. Já osobně bych si to na ně vytiskl hodně velkým písmem, protože můj rukopis je někdy nečitelný i pro mě. Ale to jsem já, každému vyhovuje něco jiného.

0 0
možnosti

lkrata

2. 1. 2011 0:24
Re: Převzal to od svého předchůdce

Ano. Ale když z papíru, tak je mít na stole (a sedět za stolem), aby nebylo v

idět haldu třiceti papírů s oslíma ušima. To by možná vypadalo lépe a nepřipomínalo by to Husákovy projevy, kdy měl štos papírů a na každém deset slov :-)

Navíc se domnívám, že lépe by i působil formát A4, než nepočmárané papíry vytrhané z bloků.

0 0
možnosti

Stanislav Ševeček

1. 1. 2011 21:19
Velmi pravděpodobné

Listy, ze kterých pan President projev četl, byly evidentně koncepty - viz oslí uši.

Karma presidentovi i Kratochvílovi !

0 0
možnosti

jskl

1. 1. 2011 19:33
Vtipné a výstižné

Vtipny prispevek, dobre vystihuje dojem ktery na me Klausuv dnesni projev udelal, vcetne tezko prehlednutelne podobnosti s projevy s. Husaka blahe pameti. Davam karmu.

0 0
možnosti

pifl

1. 1. 2011 19:22
Autorovi starosti

bych chtěl mít.;-D;-D

0 0
možnosti

rafol

1. 1. 2011 19:38
Re: Autorovi starosti

Tve znalosti ceskeho pravopisu bych nechtel mit ;-D

0 0
možnosti

nechci vyrusovat

1. 1. 2011 19:16
Co dodat

" Kráťova virtuální kecalita o všem možném i nemožném "

Pokus být originální ? ?

;-D;-D;-DRv

0 0
možnosti
  • Počet článků 187
  • Celková karma 12,58
  • Průměrná čtenost 1301x
V roce 2003 jsem ohluchl. Nemám v hlavě ta "slyšítka", hlavně ony šneky (cochlea), takže nemohu být ani uživatelem kochleárního implantátu.
Považuji se za srandistu a optimistu. Kromě srandiček jsem také autorem a provozovatelem webu osob se sluchovým postižením
http://www.kochlear.cz
jenž si vybrala Národní knihovna ČR k archivaci jako kvalitní zdroj, který by měl být uchován do budoucna a stát se součástí českého kulturního dědictví, což je pro mě obrovská pocta a mám z toho větší radost, než kdyby mi poslali milion korun.



stránky osob se sluchovým postižením