Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

baranka

20. 12. 2010 6:31
Známej který dělá na helplince ...

... Říkal , že jeho nejlepš rada je : " vypnnout PC a po 10 minutách ho zapnout , pokud problém přetrvá volat znovu " . A má čas na kávu v klindu .

0 0
možnosti
PH

petrph

15. 12. 2010 8:11
když ono těch variant je mnoho

Laik nepozná co je důležitý, takže může psát A4ku informací že má počítač od HP,že tam má 2GB RAM,.300 GB HD, že má Firefox xx, že má velkej monitor, bezdrátovou myš, že ten mail chtěl posílat strejdovi do Hodonína, že to vyfotitl foťíkem Canon xx,...

I kdyby psal potřebné podrobnosti, pořád existuje kvanta informací, který jsou podružné a mezi něma zapadlá jedna co je důležitá (třeba i čas - když napíše stalo se mi to včera večer. odpověď může být - včera seznam blbnul každýmu, už to opravili, zkus to znova). Plus spousta dalších někde mimo počítač (přeplněné schránky, chybně nastavená notifikace., rychlost a kvalita internetového připojení....

Najít příčinu závady může trvat i expertovi desítky minut i víc i když u toho počítače přímo sedí , než prověří všechna riziková místa - a než taky vytáhne z uživatele pc co tam v poslední době třeba instaloval a jestli si s tím nehráli jeho děti.

Dotaz někam na internet je skutečně jen nahození a málokodo se tomu věnuje..

0 0
možnosti
LK

lkrata

15. 12. 2010 8:48
Re: když ono těch variant je mnoho

Nevím jak kde, ale v poradna.net se věnujeme téměř všemu.

0 0
možnosti
G

Gamehoror

15. 12. 2010 2:30
No ty si profesionál :-)

Když někomu nejde odesílat emailem tak má vyfotit screen a poslat Ti ho emalem a připsat že mu nejde email :-)

Tebe bych chtěl za svýho servsního technika :-)

0 0
možnosti
LK

lkrata

15. 12. 2010 8:46
Re: No ty si profesionál :-)

Jo hlavně když ani neumí vyrobit screen :-)

0 0
možnosti
JD

Krokodyl1

15. 12. 2010 1:02
Dělat z lidí blbce to vám jde

Ty rady jsou pro kočku! :-P Třeba mi někdo psal, že mám myší poklepat na něco na monitoru, tak jsem klepal myší na celej monitor i zezadu a nic!!! Nebo že prý mám zmáčknout najesnou ctrl + v. Copak to jde sladit a zmáčknout všech 6 klapek najednou když to "+" je úplně vpravo????

0 0
možnosti
LK

lkrata

15. 12. 2010 9:13
Re: Dělat z lidí blbce to vám jde

Nebo kliknout myší v pravém horním rohu. To je také ošemetné.

http://s1.imgupload.cz/img/287373/D3bxw/mysvrohu-barev-1.jpg

0 0
možnosti
MPR

vohorelej_ strom

15. 12. 2010 0:42
Docela dobře napsáno

Docela se osypávám když mi někdo volá po skype a hlásí: Nejdou mi odesílat maily, ale než jsem nainstalovala Avast tak to šlo, co jsme to posledně před půl rokem nastavili. Jinak je fakt, že počítač je stroj co neumí udělat chybu, chyba je vždycky mezi židlí a klávesnicí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 187
  • Celková karma 12,58
  • Průměrná čtenost 1301x
V roce 2003 jsem ohluchl. Nemám v hlavě ta "slyšítka", hlavně ony šneky (cochlea), takže nemohu být ani uživatelem kochleárního implantátu.
Považuji se za srandistu a optimistu. Kromě srandiček jsem také autorem a provozovatelem webu osob se sluchovým postižením
http://www.kochlear.cz
jenž si vybrala Národní knihovna ČR k archivaci jako kvalitní zdroj, který by měl být uchován do budoucna a stát se součástí českého kulturního dědictví, což je pro mě obrovská pocta a mám z toho větší radost, než kdyby mi poslali milion korun.



stránky osob se sluchovým postižením