Diskuse

Hon na kuřáky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

hasmen

30. 11. 2010 14:27
Ehm...

Mne by mohla honit třeba i nekuřačka,nejsem zastánce ňáký diskriminace...

0 0
možnosti

Tojsmemy

28. 11. 2010 19:07
Cigareta vs. Auto

Autore, váš článek skutečně zní jako výkřik kuřáka, protože argumentovat něčím nezbytným jako je provoz automobilů s zcela zbytečným jako je kouření cigaret.

V jednom se s vámi shoduji a tím je: ať si každý dělá, co chce. Dyť přece máme demokracii. Jenže demokracie končí tam, kde mě někdo omezuje či škodí. Tím je právě to vaše (kuřáků) kouření. Kuřte si tak, aby to neomezovalo nebo neohrožovalo někoho dalšího. To vy kuřáci bohužel neumíte. Pokud budeme společně čekat na autobus a vy mi budete podkuřovat, je to pak stejný omezování, jako když si vedle vás zapnu hodně hlasitou hudbu, navíc ještě tu, kterou vyloženě nemáte rád.

Auta kouří, ale pokud jste si všiml, všechna auta kouří přes nejrůznější filtry (katalyzátory) a pomalu a jistě se přechází na elektromobily (jen vysvětluji, že výfukové plyny EU vadí a proto podniká nejrůznější opatření, stejně jako proti kouření).

0 0
možnosti

lkrata

28. 11. 2010 21:57
Re: Cigareta vs. Auto

Přesně tak. Když je u zastávky autobusu přechod a imrvére tam stojí auta na červenou čudí to na lidi na zastávce. Řidiči by měli být tak ohleduplní a vypnout alespoň motor. Jenže to by je pak nastartování stálo korunu...

Na zastávce (ale ani jinde) jsem nikdy na nikoho nečudil. Když už chci kouřit při čekání na autobus, zapálím si někde vedle zastávky, na straně po větru.

Hudbu si klidně zapněte jak nejvíc vaše uši vydrží, nebudu o tom vůbec vědět. :-)

Tak jako mají auta filtry, mají je i cigarety a snižuje se u nich obsah dehtu.

0 0
možnosti

LCypher

28. 11. 2010 9:26
S dýmkou na mráz?

No především počítejte že to by nebylo na půlhodinku, to by bylo tak na hodinku i déle, takže to by bylo drahé... :-)

Pro nás kuřáky dýmky jsou tyhle zákazy kouření opravdu likvidační, protože než postávat před hospodou abych si k pivu mohl zapálit, to už tam nemusím chodit vůbec. Což je asi ve výsledku účel, ale to neznamená že se s takovými experimenty sociálního inženýrství hodlám smířit...

0 0
možnosti

lkrata

28. 11. 2010 10:58
Re: S dýmkou na mráz?

Ano. Výstižné.

0 0
možnosti
  • Počet článků 187
  • Celková karma 12,58
  • Průměrná čtenost 1301x
V roce 2003 jsem ohluchl. Nemám v hlavě ta "slyšítka", hlavně ony šneky (cochlea), takže nemohu být ani uživatelem kochleárního implantátu.
Považuji se za srandistu a optimistu. Kromě srandiček jsem také autorem a provozovatelem webu osob se sluchovým postižením
http://www.kochlear.cz
jenž si vybrala Národní knihovna ČR k archivaci jako kvalitní zdroj, který by měl být uchován do budoucna a stát se součástí českého kulturního dědictví, což je pro mě obrovská pocta a mám z toho větší radost, než kdyby mi poslali milion korun.



stránky osob se sluchovým postižením