Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jyyy

2. 11. 2010 17:29
V tomto případě bych vyměnil řezníka i kupujícího.

Stačí jednou v obchodě předvést, že jste nasertivníarogantníasociál a problémy už nemáte. Když chcete ale koupit svíčkovou, musíte se s někým spojit, což nedělám, nebo vzít celou. Zatím byla od 1,40 kg z jalovičky do 2,45 z mladého býka. Vždy jsme si s tatarákem poradili s přáteli. 

0 0
možnosti

Bětka

2. 11. 2010 15:39
Neznám

jako matka rodiny;-D jsem toto nikdy nezažila. U nás se vždycky snědlo všechno,ať bylo jater 48 nebo 68 deka.;-D Maso kupuji u známého řezníka a většinou podle vzhledu, když je mi ta kotleta sympatická,koupím místo kila klidně celou. Na druhou stranu mi řezník řekne,ať neberu kuřecí prsa,že je mají od rána a moc se neprodávají.

Protože jsme město seniorů, jsou zvyklí krájet i jeden řízek a na polévku miniaturní kousky hovězího.Taky se prodávají" špičky na pečení",takové 20ti dekové ořezy z plece a kýty,aby si osamělí lidé mohli koupit i malou porci. Myslím si,že by měl řezník vyhovět každému požadavku,jak na kvalitu,tak i množství.

0 0
možnosti

jyyy

2. 11. 2010 17:38
Znám

Asi znám Vás a Vám podobné spíš a líp, než pisatele původního kvádru. V obchodě je třeba na začátku vytvořit mantinely, občas je prověřit a v pohodě nakupovat. Stejně se sní FŠICKO !!

0 0
možnosti

D_L

2. 11. 2010 15:39
Bravurní!

R^

0 0
možnosti

blanicek

2. 11. 2010 15:18
Moc pěknéé...

R^;-D

0 0
možnosti

Rudolfína

2. 11. 2010 18:52
Re: Moc pěknéé...

Taky mě to pobavilo, skvělý návod. :-) Naštěstí mám poblíž malé soukromé řeznictví, kde mi nejenže dají co chci, ale před lety, když jsem se vdala a vařit neuměla, tak jsem tam mohla přijít a říct, co budu vařit a paní B. mi poradila, jaké maso je na to nejlepší :-)

0 0
možnosti

hoří

2. 11. 2010 14:58
Teda Láďo

tos jim to fakt nandal, jsem rád, že ses s námi o takovou vtipnou příhodu podělil.

0 0
možnosti

hasmen

2. 11. 2010 14:46
Víte co?

Zkuste si někdy stoupnout za ten pult z druhý strany... pak asi poznáte,že u toho masa to není jako s nakrájeným salámem...Tam vám to daj přesně:-)

0 0
možnosti

mamina2

2. 11. 2010 14:54
Re: Víte co?

To je sice pravda, ale zkušený řezník to dovede odhanout dost přesně. Jen když chce.

0 0
možnosti

teseth1

2. 11. 2010 14:44
asi

chodíte hodně často nakupovat ;-D já převážně jednou za týden a vezmu toho víc, protože člověk občas neví a na mrazáku je místa dost. a propo v řeznictví kam chodím jsou asi jiní lidé a max to přeženou cca +-5dkg

0 0
možnosti

motylek_02

2. 11. 2010 14:41
nevidim problem

pokud je masa vic, mam mrazak, takze tam dam co prebyva a dobrou polivku mam i podruhe a nemusim kvuli tomu bezet k reznikovi.

0 0
možnosti

Kozel_

2. 11. 2010 14:37
Moc s tím zkušenost nemám

Spíš si vybírám kus masa, případně se zeptám, kolik asi může vážit. Pokud je nakrájeno, tak musím nějak respektovat velikosti. Ale větší kus (např. 500 g místo cca 300g není problém), v době mrazáků. A hlavně, maso kupuji spíš v hypermarketu. V rámci velkého nákupu, nakoupím víc, dám do mrazáku po rozporcování. Leckdy kupuji záměrně větší balení, nějaké dvoukilové kusy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 187
  • Celková karma 12,58
  • Průměrná čtenost 1301x
V roce 2003 jsem ohluchl. Nemám v hlavě ta "slyšítka", hlavně ony šneky (cochlea), takže nemohu být ani uživatelem kochleárního implantátu.
Považuji se za srandistu a optimistu. Kromě srandiček jsem také autorem a provozovatelem webu osob se sluchovým postižením
http://www.kochlear.cz
jenž si vybrala Národní knihovna ČR k archivaci jako kvalitní zdroj, který by měl být uchován do budoucna a stát se součástí českého kulturního dědictví, což je pro mě obrovská pocta a mám z toho větší radost, než kdyby mi poslali milion korun.



stránky osob se sluchovým postižením