Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

pěnice

30. 10. 2010 16:21
Přestala jsem kouřit v jediném okamžiku,

a to v době,kdy jsem kouřila dvacet cigaret denně.Nedovedla jsem si představit,že si dám kávu nebo skleničku bez cigarety.Dokonce jsem pár týdnů přestala kávu pít.To bylo loni na konci dubna.Dnes mi nevadí,když si někdo u mně zapálí a ani to nevnímám.Když pomyslím,že bych znova začala,tak zcela spolehlivě mohu říct,že mi brání myšlenka na ty vyhozené peníze.Ty utrácím se svými dětmi a vnoučaty,když je zvu do restaurace na společná setkání.Člověk o tom nesmí přemýšlet,prostě to musí udělat.

0 0
možnosti
KV

_-1-_

30. 10. 2010 16:16
Každý je na tom úplně jinak a neexistuje univerzální rada

.

........ ale můžu vám poradit, jak se dá skočit do dálky 7 metrů. To se musíte rozběhnout, dosáhnout vysoké rychlosti, pořádně se odrazit, předkopnout nohy .... a je to tam. 7,04 metru.

A přesně tak je to s tím odvykáním kouření ;-)

0 0
možnosti
LK

lkrata

31. 10. 2010 1:31
Re: Každý je na tom úplně jinak a neexistuje univerzální rada

a úplně stejné, jako ta vaše rada je to s tím mým návodem. Pokud to někdo vezme vážně, bude si ťukat na čelo a pokud jako dobrý vtip, usměje se. :-)

0 0
možnosti
V

Viviana

30. 10. 2010 16:08
nebo

zkusit otěhotnět. Na mě to zafungovalo spolehlivě, den ze dne a bez toho, že bych měla chuť, nebo se dokonce sápala po kamarádech, kteří si zapálí. :D

0 0
možnosti
E

Evakv

30. 10. 2010 11:54
Člověk musí mít silný motiv.

Šetřila jsem na auto a od Nového roku měli zdražit cigarety. Věděla jsem, že buď přestanu kouřit, nebo neušetřím na ně. Kouřila jsem od svých 16 roků poctivě 26 let a pak mě tohleto potkalo. Přestala jsem ze dne na den a je to nyní už víc jak 28 let, ALE vím, že nejsem nekuřák, jsem kuřák, který nekouří. Cigareta mi nechybí, ale kdybych si zapálila, tak by mně chutnala.

0 0
možnosti
P

papaya.

30. 10. 2010 10:47
:) výborný návod

potvrzuji, že funguje ...R^;-D Takhle jsem se před mnoha lety odnaučila hulit ještě dřív než jsem pořádně začala ...

0 0
možnosti
RK

semelik

30. 10. 2010 8:07
jo, všichni přestaneme kouřit ze dne na den

a Kalouska na místě trefí šlak.

0 0
možnosti
C

Camino

30. 10. 2010 1:09
Jak přestat kouřit

Ze dne na den:-)

0 0
možnosti
F

Fanýs

30. 10. 2010 1:02
proč

Než začnu hledat odpověď na otázku jak musím najít odpověď na otázku proč.

0 0
možnosti
LK

lkrata

30. 10. 2010 1:19
Re: proč

Já bych také nechtěl přestat kouřit. Děsně mě to baví a je to můj koníček. :-)

0 0
možnosti
M

martinII

30. 10. 2010 0:48
Dobrý s humorem

Tento lidský návyk (zlozvyk) je součástí jakési kultury už z doby Inků a možná je ještě starší. Neznám celou historii. Na tom kouření kromě negativního, musí být tedy i něco co pro lidi je i pozitivní. Ovšem nic proti kampani, ale postavil bych se k problému se selským rozumem, přesně ve smyslu článku autora. Volíme si zdraví sami, nebo je skutečně i součástí návykové slabosti člověka? Něco k tomu je tady: http://krasnedivky.blogspot.com/2009/06/vztah-lidskeho-mozku-chovani-strucny.html

M E D I C I N A ‎"Děti jsou nevděčné," stěžoval si nešťastný otec.

"Dal jsem syna vystudovat na lékaře a víte, jak se mi teď odvděčil?"

"Zakázal mi pít, a dokonce i kouřit!" ;-(

0 0
možnosti
LK

lkrata

30. 10. 2010 2:20
Re: Dobrý s humorem

Nojo. Kdyby to bylo něco tak strašně špatného jak se z kouření snaží kdekdo dělat, už by bylo kouření dávno postaveno mimo zákon a nikde by se nedal normálně koupit tabák, pouze na černém trhu, jako třeba marihuana.

Ale kuřáci odvádějí na daních obrovské částky státu, takže to asi nikdy nebude. Spíše bude dál pokračovat naše "šikanování"

0 0
možnosti
VK

vtech

30. 10. 2010 0:41
ja uz nekourim 4 roky

...ale za nikotinove naplasti utratim 4 tisice mesicne :-/

0 0
možnosti
C

Camino

30. 10. 2010 1:10
Re: ja uz nekourim 4 roky

Neprodavaji se u Vas nikotinove zvykacky? Podstatne levnejsi, neni to z vlastni zkusenosti, znam par lidi, kteri v to veri:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 187
  • Celková karma 12,58
  • Průměrná čtenost 1301x
V roce 2003 jsem ohluchl. Nemám v hlavě ta "slyšítka", hlavně ony šneky (cochlea), takže nemohu být ani uživatelem kochleárního implantátu.
Považuji se za srandistu a optimistu. Kromě srandiček jsem také autorem a provozovatelem webu osob se sluchovým postižením
http://www.kochlear.cz
jenž si vybrala Národní knihovna ČR k archivaci jako kvalitní zdroj, který by měl být uchován do budoucna a stát se součástí českého kulturního dědictví, což je pro mě obrovská pocta a mám z toho větší radost, než kdyby mi poslali milion korun.



stránky osob se sluchovým postižením